Płatny staż w dziale analiz

MBridge - Marketing Experts

Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem efektywnościowym dla największych klientów w Polsce i za granicą.

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • aktywne poznawanie narzędzi Google Analytics i Google Taga Manger pod okiem doświadczonych specjalistów,
  • bieżące wsparcie w analizie wyników serwisów i sklepów internetowych,
  • przygotowywanie raportów na potrzebny wewnętrzne oraz dla Klientów agencji,
  • nieustanna nauka i rozwój umiejętności.

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • chęci rozwoju w kierunku analityki internetowej,
  • sprawnego korzystania z MS Excel,
  • umiejętności wyciągania wniosków na podstawie dostępnych danych,
  • umiejętności samodzielnego wyszukiwania informacji i przekuwania ich w rekomendacje,
  • dobrej znajomości języka angielskiego,
  • szybkiej nauki i otwartości na wiedzę.

Mile widziane:

  • podstawowa znajomość HTML5, CSS, JS,
  • wiedza na temat zasad działania stron internetowych,
  • umiejętność korzystania z wyrażeń regularnych (RegEx),
  • ukończone lub w trakcie studiów na kierunkach matematycznych, finansowych lub technicznych.

Oferujemy:

    • płatny, 3-miesięczny staż, podczas którego nauczymy Cię podstaw analityki internetowej, w oparciu o działania dla największych marek w Polsce i za granicą,
    • szkolenia z zakresu analityki internetowej i reklamy internetowej,
    • elastyczne godziny pracy,
    • przyjazne biuro z ogródkiem (Warszawa Służew), a w nim napoje i świeże owoce,
    • możliwość stałego zatrudnienia na stanowisku Młodszego analityka.

Brzmi interesująco? Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl

Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in dla Unilever, Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM.