Płatny staż w dziale SEM

MBridge - Marketing Experts

Chcesz rozpocząć swoją przygodę z Google Ads i Facebook Ads? Od środka przekonać się w jaki sposób tworzyć i optymalizować kampanie reklamowe w Google, na Facebooku i Youtube? Podejmij płatny staż w agencji interaktywnej MBridge i rozwijaj się pod okiem naszych ekspertów, pracując nad projektami dla największych marek w Polsce i za granicą.

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • aktywne poznawanie narzędzi Google Ads, Facebook Ads pod okiem doświadczonych specjalistów
  • bieżące wsparcie działu SEM w realizowanych działaniach
  • analizowanie danych i wyciąganie wniosków
  • research w Internecie
  • nieustanna nauka i wyciąganie wniosków z podejmowanych działań
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych działań

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • umiejętności analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • podstawowej znajomości MS Excel
  • umiejętności wyszukiwania i pozyskiwania informacji
  • umiejętności pracy w zespole i koordynowania własnych działań
  • podstawowej wiedzy z zakresu SEM (pierwsze doświadczenia w Google Adwords, FB Ads) i marketingu online
  • dobrej organizacji pracy i skrupulatności w podejmowanych działaniach
  • chęci do szybkiego uczenia się i dociekliwości

Oferujemy:

  • płatny, 3-miesięczny staż, podczas którego nauczymy Cię podstaw w SEM w oparciu o działania dla największych brandów w Polsce i za granicą
  • szkolenia z zakresu SEM, reklamy i analityki internetowej
  • elastyczne godziny pracy
  • przyjazne biuro z ogródkiem (Warszawa Służew) a w nim napoje i świeże owoce
  • możliwość stałego zatrudnienia na stanowisku Młodszego specjalisty ds. SEM

 

Brzmi interesująco? Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl

Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in dla Unilever, Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM.