Młodszy specjalista ds. SEM

MBridge - Marketing Experts

Dołącz do zespołu agencji interaktywnej MBridge i pracuj wspólnie z ekspertami marketingu online nad efektywnymi kampaniami dla naszych Klientów. Bierz czynny udział w działaniach związanych z marketingiem efektywnościowym dla największych klientów w Polsce i za granicą.

Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:

  • współudział w przygotowaniu i realizowaniu strategii SEM dla serwisów i sklepów internetowych
  • prowadzenie i optymalizacja kampanii w Google Adwords, Facebook Ads
  • audyty i przygotowywanie ofert dla nowych klientów
  • prowadzenie projektów rozwijających wiedzę i kompetencje zespołu
  • bezpośrednia współpraca z klientami MBridge
  • przygotowywanie raportów z prowadzonych działań

Od idealnego Kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia w prowadzeniu kampanii reklamowych z wykorzystaniem Google Adwords
  • opanowania analizy wyników z wykorzystaniem Google Analytics
  • umiejętności wyciągania wniosków i ich praktycznego wykorzystania
  • sprawnej pracy w zespole i koordynowania własnych działaniach
  • aktywnego działania nastawionego na poprawę efektów
  • stałego rozwoju i obserwacji trendów branżowych
  • zainteresowania marketingiem internetowym, w szczególności zagadnieniami SEM
  • dobrej organizacji pracy i skrupulatności w podejmowanych działaniach

Oferujemy:

  • nieustanny rozwój zawodowy pod okiem doświadczonych ekspertów
  • udział w ciekawych projektach dla największych marek w Polsce i za granicą
  • prywatną opiekę medyczną i elastyczne godziny pracy
  • współpracę w swobodnej, przyjaznej atmosferze
  • przyjazne biuro z ogródkiem a w nim napoje i świeże owoce

 

Brzmi interesująco? Wyślij CV na adres mbridge@mbridge.pl

Twoje dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby procesu rekrutacji przez MBridge Sp. z o.o. Zapoznaj się z pełną informacją na ten temat dostępną pod tym linkiem.

MBridge - Marketing Experts

MBridge - Marketing Experts

Polska agencja marketingowa, obecna na rynku od 2016 r., która zajmuje się projektowaniem i realizacją strategii marketingowych w internecie. Specjalizuje się w SEO, SEM, content marketingu, analityce internetowej, social ads, CRM, performance UX oraz doradztwie strategicznym z zakresu marketingu online. Obecnie realizuje działania m.in dla Unilever, Smyk, Gandalf.com.pl, Signify, Recman, Tok FM.