Skuteczny blog firmowy. W jaki warto content inwestować w 2019 roku?

Joanna Kasiedczak

wordpress-265132_1920 (1)

Moda na blogi korporacyjne rozpoczęła się prawie 7 lat temu, kiedy Google wdrożył algorytm Panda, a na pierwszych miejscach w wyszukiwarce zaczęły wyświetlać się strony zapełnione wysokiej jakości treścią.

Unikalne i wysokiej jakości treści charakteryzują m.in. popularne portale informacyjne czy blogi. Dlatego, gdy dopiero zakładamy bloga firmowego musimy mieć świadomość, że będą one naszą konkurencją. Jak się przez nią przebić?

W materiale dla portalu Interaktywnie.com Joanna Żelazińska, Copywriter w MBridge omawia kilka elementów, z którymi powinny zapoznać się osoby odpowiedzialne za bloga firmowego m.in.:

  • Dlaczego warto przyjrzeć się przyszłym czytelnikom Twojej witryny?
  • Jak duże znaczenie ma analiza fraz kluczowych?
  • Dlaczego warto zdobywać linki zewnętrzne?

Całość artykułu znajdziecie pod linkiem.

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

Specjalista ds. PR w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od dwóch lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.