SEO w branży modowej: jak generować ruch z bezpłatnych wyników Google dla e-sklepu z branży fashion?

Strategia działań marketingowych, aby była skuteczna musi być przede wszystkim dopasowana do specyfiki branży. Skupienie się na obszarze istotnym dla naszego e-commercu może przynieść tylko pozytywne efekty.

Branża fashion należy do branż, która rządzi się swoimi prawami, szczególnie tymi marketingowymi. Maciej Brożonowicz, COO w MBridge – Marketing Experts w materiale dla portalu Fashionbusiness.pl omawia specyfikę dziedziny oraz odpowiada na kilka pytań m.in.:

  • Jak w SEO radzą sobie liderzy branży fashion?
  • Jak długo trzeba czekać na efekty działań?
  • Jakie działania SEO należy wdrożyć w przypadku e-commercu modowego?

Więcej informacji o artykule znajdziecie na LinkedIn Macieja Brożonowicza pod linkiem.

Cały materiał możecie przeczytać pod linkiem.

 

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *