Nie tylko niska cena przekona do zakupu

Obecność ofert sklepów internetowych w porównywarce cenowej to szansa na zwiększenie ruchu na stronie, który charakteryzuje się bardzo wysoką konwersją. Dla biznesu jest to także bardzo wartościowe źródło z perspektywy pozyskania nowych klientów.

Jednak, aby wyróżnić się na tle konkurencji nie wystarczy jedynie atrakcyjna cena, warto również zadbać o inne dodatkowe elementy, które z pewnością przełożą się na nasze wyniki sprzedażowe.

W wtorkowym wydaniu (19.03.2019) Pulsu Biznesu Dariusz Balcer, CEO w MBridge omawia kilka istotnych kwestii związanych z prowadzeniem działań reklamowych w porównywarkach m.in.:

  •       Zalety pojawienia się firmy w porównywarce cenowej
  •       Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
  •       Którą porównywarkę wybrać?
  •       Porównywarki cenowe, a pozycjonowanie – które z tych działań jest efektywniejsze?

Artykuł dostępny jest również w wersji online pod linkiem.

Sprawdź również, w jaki sposób do zakupów przekonuje konsumentów społeczny dowód słuszności

 

Skontaktuj się z nami

mbridge@mbridge.pl

Możemy Ci pomóc?

Porozmawiajmy!

Udostępnij:

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *