Nie tylko niska cena przekona do zakupu

Joanna Kasiedczak,

Obecność ofert sklepów internetowych w porównywarce cenowej to szansa na zwiększenie ruchu na stronie, który charakteryzuje się bardzo wysoką konwersją. Dla biznesu jest to także bardzo wartościowe źródło z perspektywy pozyskania nowych klientów.

Jednak, aby wyróżnić się na tle konkurencji nie wystarczy jedynie atrakcyjna cena, warto również zadbać o inne dodatkowe elementy, które z pewnością przełożą się na nasze wyniki sprzedażowe.

W wtorkowym wydaniu (19.03.2019) Pulsu Biznesu Dariusz Balcer, CEO w MBridge omawia kilka istotnych kwestii związanych z prowadzeniem działań reklamowych w porównywarkach m.in.:

  •       Zalety pojawienia się firmy w porównywarce cenowej
  •       Jak wyróżnić się na tle konkurencji?
  •       Którą porównywarkę wybrać?
  •       Porównywarki cenowe, a pozycjonowanie – które z tych działań jest efektywniejsze?

Artykuł dostępny jest również w wersji online pod linkiem.

Joanna Kasiedczak

Joanna Kasiedczak

PR Specialist w MBridge – Marketing Experts. Odpowiada za działania komunikacyjne oraz wizerunkowe. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Z branżą public relations związana od dwóch lat. Wcześniej doświadczenie zdobywała w agencjach Walk PR oraz Clear Communication Group.